آ
-
آبادی، فاطمه
مدیریت هوشمند زنجیره تأمین تحت فناوری اینترنت اشیاء با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 45-77]
-
آقازاده مسرور، سهراب
ابعاد همراستایی قابلیت های دیجیتال و استراتژی نوآوری در صنعت پتروشیمی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 223-269]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]
-
ابراهیمی، مهدی
مکانیزمهای مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 33-81]
-
ابراهیم زاده، مهدی
شناسایی مولفه های کیفی اجرای بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) درمحیط کاری شرکتهای دانش بنیان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 121-152]
-
احتشام راثی، رضا
غوطهوری در قطعههای واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 367-411]
-
احمدلو، یعقوب
مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 313-346]
-
اخوان، پیمان
موانع پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین در لجستیک بشردوستانه در شرایط عدم قطعیت [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 153-184]
-
ارشادی، محمدجواد
مدلی برای بلوغ هوشمندی کسبوکار در حوزه مراقبتهای سلامت بر پایه ترکیب روشهای دلفی و DEMATEL-ANP [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 117-156]
-
اکبری، مهسا
تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 297-326]
-
اکبری آرباطان، گلثوم
شناسایی مولفه های کیفی اجرای بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) درمحیط کاری شرکتهای دانش بنیان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 121-152]
-
اکبری مقدم، بیت اله
واکاوی تجربه زیسته مفهوم لمس در خرید طبقات محصول از فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 39-69]
-
الیاسی، مهدی
توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 157-201]
-
امیری، مقصود
توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 157-201]
-
امین زاده واحدی، میثم
واکاوی تجربه زیسته مفهوم لمس در خرید طبقات محصول از فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 39-69]
-
انتظاریان، ناهید
تاثیر مدیریت دانش و فناوریهای صنعت 4.0 در سازمانها: رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 119-156]
ب
-
باشکوه اجیرلو، محمد
شناسایی مولفه های کیفی اجرای بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) درمحیط کاری شرکتهای دانش بنیان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 121-152]
-
بامداد صوفی، جهانیار
مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 1-31]
-
بیگدلی، مصطفی
تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 297-326]
پ
-
پیری، مرتضی
موانع پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین در لجستیک بشردوستانه در شرایط عدم قطعیت [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 153-184]
-
پیشدار، مهسا
کاربردها و الزامات بکارگیری هوش مصنوعی در محصولات نوین خودرویی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 79-109]
-
پورابراهیمی، علیرضا
مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 313-346]
ت
-
تقوی فرد، محمدتقی
مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 1-31]
-
تنها، جعفر
مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 313-346]
ث
-
ثابت راسخ، مجید
مدل ارزیابی سیستمهای اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمانهای ورزشی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 235-264]
ج
-
جعفری، محمد
کاربردها و الزامات بکارگیری هوش مصنوعی در محصولات نوین خودرویی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 79-109]
-
جلالپور، سیده صدیقه
مدل علّی شبکهسازی در پارکهای علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 185-221]
-
جمالی، غلامرضا
مدیریت هوشمند زنجیره تأمین تحت فناوری اینترنت اشیاء با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 45-77]
-
جمهری، ندا
توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 157-201]
چ
-
چارستاد، پروانه
تاثیر جنبه های بازی کاری بر مشارکت مشتریان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 297-326]
ح
-
حاجیان حیدری، مجتبی
ابعاد همراستایی قابلیت های دیجیتال و استراتژی نوآوری در صنعت پتروشیمی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 223-269]
-
حاجی زاده، پیمان
مدل علّی شبکهسازی در پارکهای علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 185-221]
-
حسینی مقدم، محمد
هوش مصنوعی و آینده پیشرفت علمی: گذار از علم عادی به علم پساعادی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 71-116]
خ
-
خاشعی ورنامخواستی، وحید
مکانیزمهای مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 33-81]
-
خداداد حسینی، سید حمید
واکاوی تجربه زیسته مفهوم لمس در خرید طبقات محصول از فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 39-69]
-
خدیور، آمنه
دسته بندی نظرات مرتبط با فناوری واقعیت مجازی با استفاده از مدل سازی موضوعی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 1-43]
-
خلیل نژاد، شهرام
مکانیزمهای مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 33-81]
د
-
دادخواه، چیترا
سیستم توصیهگر زمان و اعتماد مبنا با استفاده از تشخیص جوامع مبتنی بر گراف [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 327-360]
-
درخشان، سید علیرضا
شناسایی حوزهها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]
ر
-
رادفر، رضا
پیش بینی عملکرد دانشجویان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه شاهد) [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 315-366]
-
رامشه، منیژه
آیندهپژوهی فرصتهای کارآفرینی فینتک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 271-311]
-
رجب زاده قطری، علی
مدلی برای تشخیص ادعاهای غیرعادی خسارت در بیمه کشاورزی با استفاده از یادگیری عمیق [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 313-346]
-
رحیمی، قاسم
مدل ارزیابی سیستمهای اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمانهای ورزشی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 235-264]
-
رحیمی کلور، حسین
طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 223-270]
-
رضایی مهر، فاطمه
سیستم توصیهگر زمان و اعتماد مبنا با استفاده از تشخیص جوامع مبتنی بر گراف [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 327-360]
-
رضانژاد کوخدان، علیرضا
عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانکها با فینتکها [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 265-311]
-
رونقی، محمدحسین
چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]
-
رئیسی ,وانانی، ایمان
مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 1-31]
ز
-
زارعی، عظیم
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 219-257]
-
زارعی، قاسم
مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخصهای استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکتهای صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 111-151]
-
زارع بهنمیری، محمدجواد
نقش کلانداده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 271-313]
-
زنجیردار، مجید
عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانکها با فینتکها [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 265-311]
س
-
ساجدی نژاد، آرمان
مدلی برای بلوغ هوشمندی کسبوکار در حوزه مراقبتهای سلامت بر پایه ترکیب روشهای دلفی و DEMATEL-ANP [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 117-156]
-
ساده، احسان
طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 157-195]
-
سالاری، مژده
پیش بینی عملکرد دانشجویان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه شاهد) [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 315-366]
-
سرلک، نرگس
آیندهپژوهی فرصتهای کارآفرینی فینتک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 271-311]
-
سعدی، محمدرضا
تاثیر تعامل مشتری با برند بهعنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 83-117]
-
سعیدی ممقانی، مهناز
مدلی برای بلوغ هوشمندی کسبوکار در حوزه مراقبتهای سلامت بر پایه ترکیب روشهای دلفی و DEMATEL-ANP [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 117-156]
-
سلیمی، مهدی
مدل ارزیابی سیستمهای اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمانهای ورزشی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 235-264]
-
سلمان نژاد، مصطفی
مدلسازی و تحلیل سناریوی عوامل کلیدی موفقیت پیادهسازی صنعت 4.0 در بهداشت و درمان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 153-183]
ش
-
شاه منصوری، اشرف
شناسایی حوزهها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]
-
شیخ زاده، محمداکبر
مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 1-31]
-
شریفی، وحید
شناسایی حوزهها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]
-
شریف نژاد، مریم
مدیریت هوشمندانه عوامل اجتماعی و زیست محیطی کسب و کارها در راستای تحقق سودآوری [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 185-217]
-
شیرویهپور، شهریار
نقش کلانداده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 271-313]
ص
-
صادقی آرانی، زهرا
مدلسازی و تحلیل سناریوی عوامل کلیدی موفقیت پیادهسازی صنعت 4.0 در بهداشت و درمان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 153-183]
ط
-
طلوعی اشلقی، عباس
مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]
-
طلوعی اشلقی، عباس
غوطهوری در قطعههای واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 367-411]
ع
-
عالم تبریز، اکبر
مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 1-38]
-
عباسی، فاطمه
دسته بندی نظرات مرتبط با فناوری واقعیت مجازی با استفاده از مدل سازی موضوعی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 1-43]
-
عباسی، مرتضی
موانع پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین در لجستیک بشردوستانه در شرایط عدم قطعیت [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 153-184]
-
عباس پور اسفدن، قنبر
مدل علّی شبکهسازی در پارکهای علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 185-221]
-
عصاریان، محمد
شناسایی و اولویتبندی کاربردهای نسل پنجم اینترنت (5G) در تولید هوشمند [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 203-231]
-
علیپور، وحیده
تاثیر تعامل مشتری با برند بهعنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 83-117]
-
علیرضایی، ابو تراب
شناسایی حوزهها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]
-
علیمحمدلو، مسلم
چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]
غ
-
غفاری آشتیانی، پیمان
عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانکها با فینتکها [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 265-311]
ف
-
فسنقری، مهدی
شناسایی و اولویتبندی کاربردهای نسل پنجم اینترنت (5G) در تولید هوشمند [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 203-231]
-
فیض، داود
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 219-257]
-
فیضی، کامران
طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 157-195]
-
فطرس، محمدحسن
مدیریت هوشمندانه عوامل اجتماعی و زیست محیطی کسب و کارها در راستای تحقق سودآوری [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 185-217]
-
فقیهی، پیام
توسعه متدولوژی کنترل تولید چندعاملی یکپارچه با ERP [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 259-296]
-
فقیهی، مهدی
پیش بینی عملکرد دانشجویان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و داده کاوی آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه شاهد) [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 315-366]
-
فلاحت بنگده، منیره
آیندهپژوهی فرصتهای کارآفرینی فینتک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 271-311]
ق
-
قاضی نوری، سید سروش
توسعه چارچوبی برای ارزیابی اقتصاد پلتفرمی دیجیتال [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 157-201]
-
قاضی نوری، سروش
ابعاد همراستایی قابلیت های دیجیتال و استراتژی نوآوری در صنعت پتروشیمی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 223-269]
-
قربان پور، احمد
مدیریت هوشمند زنجیره تأمین تحت فناوری اینترنت اشیاء با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 45-77]
ک
-
کازرونی، مهرداد
توسعه متدولوژی کنترل تولید چندعاملی یکپارچه با ERP [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 259-296]
-
کاظمی، محمد
مدل بهبودیافتهیLRFM جهت خوشهبندی بر مبنای الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی K-میانگین [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 197-222]
-
کرامتی، محمدعلی
مدل بهبودیافتهیLRFM جهت خوشهبندی بر مبنای الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی K-میانگین [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 197-222]
-
کرامتی، محمد علی
مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]
-
کرباسی، منوچهر
مدل علّی شبکهسازی در پارکهای علم و فناوری [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 185-221]
-
کریمی، فریبا
دسته بندی نظرات مرتبط با فناوری واقعیت مجازی با استفاده از مدل سازی موضوعی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 1-43]
-
کشوری کامران، جواد
مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]
م
-
محمدخانی، رحیم
مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخصهای استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکتهای صنعتی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 111-151]
-
محمدخانی، رحیم
طراحی مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 223-270]
-
محمدی راز، مهدی
مدیریت هوشمندانه عوامل اجتماعی و زیست محیطی کسب و کارها در راستای تحقق سودآوری [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 185-217]
-
محمودی، سید محمد
کاربردها و الزامات بکارگیری هوش مصنوعی در محصولات نوین خودرویی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 79-109]
-
مرتضوی، سیدمرتضی
نقش کلانداده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 271-313]
-
میرشریف، سیده مریم
مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 1-38]
-
مزروعی نصرابادی، اسماعیل
مدلسازی و تحلیل سناریوی عوامل کلیدی موفقیت پیادهسازی صنعت 4.0 در بهداشت و درمان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 153-183]
-
مطهری نژاد، فاطمه
مکانیزمهای مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 33-81]
-
معمارپور غیاثی، علی
موانع پیاده سازی تکنولوژی بلاکچین در لجستیک بشردوستانه در شرایط عدم قطعیت [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 153-184]
-
مقدم منفرد، عطیه
غوطهوری در قطعههای واقعیت مجازی خبری با تمرکز بر فاکتورهای شناختی با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 367-411]
-
ملکی، محمدحسن
نقش کلانداده در آینده صنعت بانکداری با رویکرد سناریونگاری [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 271-313]
-
ملکی، محمد حسن
عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانکها با فینتکها [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 265-311]
-
ملکی، محمد حسن
آیندهپژوهی فرصتهای کارآفرینی فینتک در صنعت مالی با رویکرد سناریونگاری در ایران [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 271-311]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 219-257]
-
مینوئی، مهرزاد
مدل بهبودیافتهیLRFM جهت خوشهبندی بر مبنای الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی K-میانگین [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 197-222]
-
مهرآیین، محمد
تاثیر مدیریت دانش و فناوریهای صنعت 4.0 در سازمانها: رویکرد فراترکیب [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 119-156]
-
مهرانی، هرمز
طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 157-195]
-
مهری بازقلعه، عاطفه
تاثیر تعامل مشتری با برند بهعنوان پیشایند وفاداری مشتری: تحلیل سه رویکرد شناختی، عاطفی و رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 83-117]
-
موتمنی، علیرضا
مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 1-38]
-
موسوی، سیدعبدالله امین
مدل مفهومی عامل بنیان برای سیستم ارزشیابی و اعتباربخشی بیمارستانی [دوره 12، شماره 45، 1402، صفحه 347-389]
ن
-
نظریان جشن آبادی، جواد
چهارچوب عوامل موثر بر بلوغ هوشمندی کسب وکار [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 1-39]
-
نقی زاده، محمد
ابعاد همراستایی قابلیت های دیجیتال و استراتژی نوآوری در صنعت پتروشیمی [دوره 12، شماره 47، 1403، صفحه 223-269]
و
-
والافر، امیر
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه بازاریابی دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین(مورد مطالعه : صنعت هوانوردی) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 219-257]
-
وظیفه دوست، حسین
طراحی مدل مفهومی بازاریابی محتوایی دیجیتال با رویکرد گرندد تئوری [دوره 12، شماره 48، 1403، صفحه 157-195]
ه
-
هاشم زاده خوراسگانی، غلامرضا
شناسایی حوزهها و روندهای پژوهشی پارادایم تولید اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 81-120]